Nieuwe benoemingen binnen Liberty Specialty Markets Nederland

• Gepubliceerd op

04 February 2021
  • Leestijd

Na de benoeming van Nicole Nijhuis tot Manager Casualty & EIL wordt verder gebouwd aan dit team met een tweetal benoemingen. Op 1 februari a.s. treden bij Liberty Specialty Markets in dienst Jeffrey van der Ham en Stef Piers, beiden als underwriter.

Jeffrey werkt sinds 1997 in de verzekeringsindustrie en is afkomstig van Van Lanschot & Partners en rechtsvoorgangers waar hij 12 jaar als broker heeft gewerkt. Jeffrey brengt niet alleen zijn kennis en ervaring als broker mee maar hij heeft ook een uitstekende naam bij de verzekeraars waar hij nu nog zaken meedoet. Nicole Nijhuis noemt Jeffrey een waardevolle aanwinst voor het Aansprakelijkheidsteam en zij is ervan overtuigd dat Jeffrey snel zal groeien in zijn rol als verzekeraar.

Een geheel nieuw gezicht binnen de VNAB/Co-assurantie wereld is Stef Piers. Met een opleiding die naadloos aansluit bij zijn toekomstige job is het goed om te zien dat de jongere generatie geïnteresseerd is in ons vakgebied waar velen van ons al zo lang werkzaam zijn. Na ruim een jaar bij Talent & Pro te hebben gewerkt in diverse functies, is Stef toe aan een nieuwe uitdaging. Samen met Jeffrey, Johan Roos en Nicole Nijhuis vormen zij gezamenlijk de kern van het Aansprakelijkheidsteam bij Liberty.

Door de snelle groei van onze portefeuille Aansprakelijkheid en Milieuaansprakelijkheid ontstond de noodzaak om ook het team te versterken. Liberty is erop gebrand om de serviceverlening aan onze makelaars op peil te houden en waar nodig proberen te verbeteren.