Liberty Specialty Markets benoemt Bjoern Reusswig tot manager Terrorisme en Onvoorziene Gebeurtenissen

Bjoern Reusswig Liberty
  • Gepubliceerd op

07 July 2022
  • Leestijd

Liberty Specialty Markets (LSM), onderdeel van Liberty Mutual Insurance Group, heeft Bjoern Reusswig benoemd als regionaal business manager Terrorisme en Onvoorziene Gebeurtenissen voor Centraal-Europa. Bjoern rapporteert aan Pierre-Edouard Fraigneau, Chief Underwriting Officer voor Europa en treedt op 1 juli in functie. Hij werkt vanuit de kantoren van LSM in Keulen, Duitsland.

Bjoern wordt verantwoordelijk voor de groei van onze portefeuille Politiek Geweld, Terrorisme en Onvoorziene Gebeurtenissen voor continentaal Europa. Hij zal leiding geven voor LSM's acceptatiestrategie, richtlijnen en productaanbod voor Terrorisme en Onvoorziene gebeurtenissen, en is verantwoordelijk voor duurzame winstgevende groei in deze complexe en uitdagende sector.

"Ik ben blij dat Bjoern bij LSM komt werken. Zijn uitgebreide expertise in de sector en strategische focus zijn belangrijk voor LSM bij het versnellen van de groei van deze bedrijfsonderdelen. Bjoern is de juiste persoon om leiding te geven aan onze onderschrijvers Terrorisme en Onvoorziene Gebeurtenissen in Europa. Hij versterkt onze capaciteiten om te leveren wat onze klanten en tussenpersonen waarderen", aldus Pierre-Édouard Fraigneau, Chief Underwriting Officer Europe van Liberty Specialty Markets.

Voor zijn komst naar LSM, werkte Bjoern bij Allianz Global Corporate & Specialty SE in München, waar hij hoofd was van Global Political Violence & Hostile Environment Solutions. Hij heeft meer dan 16 jaar ervaring in deze sector en bekleedde verschillende functies binnen de Europese verzekeringsmarkt.

Inlichtingen:

Lorna Wiltshire